Saturday, July 23, 2011

Urmmm

Tak suka...tak suka...tak suka
bila perasaan gini datang lagi
entah kenapa tonight secara tibe2 je 
feel uncomfortable, tak puas hati pn ada jgk,
geram and kadang2 rasa mcm nak balik rumah je terus
malas nk pikir.

pikir..pikir..
zikir banyak2 kema!
kalu buat mcm 2
ape pulak perasaan mbr awak tuh.
ok, perasaan mbr 
fine!

 aku bukan terguris atau terluka
but, tersinggung sikit je
time susah memang akan cari
time senang jangan harap la.

kamu ada rahsia, saya pn ada rahsia
kamu ada benda yg tak puas hati
i'm also have that.
Tapi,
  kamu tak kan share & story telling dgn saya bout your secret
because u dah ada someone yg boleh dishare right??
okey, I understand
:P

btw saya tak teringin sikit pun nak tahu rahsia kamu.

*******

another Issue is.....
tak perlu diceritakan
(hanya hati saya je yang tahu & sedang memberontak sekarang)
  this issue i pernah bersuara dekat my sister
&
my sister pun pernah mengalami yer
& pernah ada mbr mcm ni juga

Bukan issue besar pun, tapi entahlah
aku rasa benda ni agak besar
because aku bukan yer datang dari family yang kaya raya.
Nak dapat something kena berusaha bersungguh2
baru boleh dapat.

then, kamu senang2 je nak share
keluar hangout sini sana takkan tak boleh beli kot
geram...geram
sobs

Fikir la elok2 lepas ni

*******

thinking of partime job
yes, dah nak balik rumah
petronas dah menanti

purposes of doing partime this time are

1) Nak beli ..........
2) Nak beli pendrive yang hilang
(jurnal2 pun hilang jugak...hurm)
3) for my beloved mummy.

Insyaallah
semoga Allah mempermudahkan 
:)







No comments:

Post a Comment