Tuesday, June 21, 2011

:: HaTe = BeNci ::

erkkkk....sendawa la plak.
Alhamdulillah kenyang aku mlm2 buta gi pekena roti canai.
thanks a lot to Mr & Mrs F coz menambahkan lemak saye yg semakin tepu ni.
hahah

@________@

..................................................................

aku benci hari ini
pagi2 buta as usual la bgn awal nk pegi keja.
went out pn mcm biasa kol 7pm, then slow jog to bus stop in front of Ampang point.
Before aku sampai bus stop, sebiji bus dah terlepas
"biar eark malas aku nk kejar, kalu lari nanti sure anjing2 ni kejar aku".
So, aku telah wat keputusan untuk menunggu the next bus.
Uoll want to know what i'm thinking at that time??
"i'm thinking of Bus rapid...sure bus ni tak lalu lagi"
tunggu puyer tunggu satu batang hidung bus pn tak datang.
yang aku dok nampak byk bus menuju ke arah KLCC je.
geram betol aku.
arrrhhhh tension. abis merah la punch card aku.


Nak dijadikan cerita yang wat aku tension jugak, 
ada la Encik, pak cik, brother (tak tahu nak panggil ape kt dia)
nk kata tua, nmpak mcm muda,panggil je la dia tak kisah pun. 
Ada aku kisah....buweek 
suke2 hati stop motor depan aku sambil senyum lebar sampai ke telinga.
siap pelawa nek moto ngan dia plak tuh
scary aku ngan mamat ni!!!
ish....ish....

tension siot!!!
bus datang kol 7.40am
memang punch card akan merah la.
tak perlu diragui lagi.

Dalam bus lagi la buat aku tension.
Ada la mamat ni, muka ala2 bollywood, berjambang, badan tuff cikit. 
Dia ni selalu nek bus sama ngan aku and turun kat Hospital Ampang jugak.

Dalam bus agak ramai passengers, so tak banyak la seat yang available tp kat belakang still ada 2,3 seats.
Tapi si mamat bollywood berjambang ni bukan yer nak gerak pegi duduk kat seat yang available tuh, dia berdiri depan aku.
haissshhh
Bengang aku.
ko ape hal??
ssssyohhh, pegi la duduk kt seat belakang tuh.

memang sengal!!!
ko berdiri depan aku dok pandang2 aku tu apa hal.
aku ase mamat ni memang nk tegur aku dari 1st week aku practical lagi.
tapi still belum dapat peluang bcoz bile aku tengok dia aku selalu jeling sampai nak juling biji2 mata. Padan muka ko.
hehehe.
puas Ati aku. 
ish...ish... jahat yer kamu kema.

Tibe2, sampai kat Sri Nilam ramai la pulak yang turun.
nak dijadikan story lagi, seat beside me single and available.
Dalam kepala otak aku
"sure mamat sengal ni akan duduk kat sebelah aku"
baik aku lari dulu.

Dengan sepantas kilat, aku terus bangun and pegi duduk kat seat belakang. 
Duduk pulak sebelah bangla tua yang berbau keti.
aduhhhh, memang silap la aku cari seat.
BTW, aku happy jugak la
At least aku tak duduk sebelah menyebelah mamat bollywood bejambang sengal tu.

hikhik

........................................................................




yeay!!
da sampai pun tempat keja.
waduhh, memang merah punch card aku arini.
8.15am aku sampai.





...... ni la pintu gate yang ari2 aku lalu lalang ......



Sampai je depan gate, iLA Nazirah called.
"kema kat mane?? ila da naik OT ni..."
ark, da naik. ala
takpe2 ila tunggu kema kat changing room ok.
if da sampai knock the door je, nanti ila buka kan.
ok2....tunggu kema taw.


wif Ila Nazirah :)
..................................................................

Bergegas ke OT (operation theater)
harini memang banyak improvement.
i have done it on myself.
alhamdulillah.

1) OT - ORIF Produre for removing needle from patient body.
Aku suka masuk OT ni bcoz OMG.!!!
Anaestologist dia sangat hemsem bergaya.
aduhh, aku tergoda.

2) OT - Inter Locking Nail (ILN) at the midshaft of femur.
teruk benor fracture yer.
the surgeon very friendly.
I like!! baru tak kekok nak wat keja.

3) OT - ORIF Procedure for inserting K wire on the Right Ankle.
sekejap je procedure ni.

Sekejap tuh, tak de la kejap mana.
bayang kan aku masuk OT dari kol 8.30am until 3.30pm.
makan pun tidak tapi curi2 tido.
huhuhuh

Anyway, i'm happy today
tapi bile pikir the morning incident memang tension

HATE IT VERY DA MUCH!!! lol~

including mamat bollywood berjambang tuh.

%*@$^&6^^_++++


4 comments:

  1. Hahahahax....memang lawak laa...
    baca sorang2...tergelak x ingat dunia....

    ReplyDelete
  2. hahaha...memang lucu pn syifaa.
    anyway...smua ni jdi sweet & bitter moment.hehehe

    ReplyDelete
  3. owh...ye ke??
    ptutla dia tny aku aritu.

    ReplyDelete